قیمت روغن امولسیون شونده ولک در بازار کشاورزی ایران

قیمت روغن امولسیون شونده یا ولک که نقش مهمی در کنترل آفات دارد از طریق مراکز فروش، بازار سم و کود و سایتهایی اینترنتی در دسترس می باشد. نوع بسته بندی 100 سی سی، یک لیتری، پنج لیتری، 10 لیتری و 20 لیتری در قیمت آن تاثیر گذار است.

روغن ولک

روغن ولک امولسیون شونده

روغنهای مورد مصرف در کشاورزی از تقطیر نفت خام در فرایند تصفیه حاصل می شوند. این روغنها به جهت کنترل بسیاری از آفات در کشاورزی بکار می رود. استفاده از امولیسیون روغن و آب باعث پوشش بهتر سطح گیاه می شود. پس از محلول پاشی سریعا شکسته و بصورت یک لایه نازک روغن بر روی گیاه قرار می گیرد. آب موجود در امولیسیون نیز بصورت قطره از سطح برگ خارج می شود.

تولید روغن ولک

امولسیفایر روغن ولک

فرمولاسيون سموم نحوه کاربرد يک را تعیین می کند. مثلاً برای استفاده از سموم امولسیون حتماً نیاز به دستگاه محلول پاش است. هر فرمولاسیون شامل موارد زیر می باشد:

  • ماده مؤثره که هدف آن کنترل آفت می باشد.
  • حامل ها مانند آب، حلال های آلی، مواد معدنی یا خاک رس
  • امولسیفایرها
  • تثبیت کننده ها، رنگها، بهبود دهنده ها

مصرف روغن ولک

سم اتیون و روغن ولک

هنگام سپری فصل زمستان بایستی گیاهان و درختان میوه سم پاشی شوند.استفاده از روغن امولسیون شونده ولک همراه با سموم شیمیایی همچون سم اتیون ، سم دیازینون ، قارچ کش و باکتری کش بردوفیکس برای اثر بخشی بهتر استفاده شود. چرا که انها از پر مصرفترین سمومی قابل اختلاط با روغن ولک می باشند.

بیشتر بدانیم  بازار فروش سموم کشاورزی مخصوص گردو

محلول پاشی روغن ولک امولسیون شونده 

قیمت سم اتیون و روغن ولک

قیمت سم اتیون و روغن ولک در کشاورزی متفاوت است و بسته به شرایط مختلف بازار و عوامل متعددی مثل تقاضا و عرضه، نرخ تغییر می‌کند.

سم اتیون یکی از سموم شیمیایی است که در کشاورزی به کار می‌رود و برای کنترل آفات و علف‌های هرز استفاده می‌شود. قیمت این سم بسته به نوع محصول، میزان نیاز به کاربری، میزان تولید و بازار فروش متفاوت است. در عین حال، استفاده از سم‌های شیمیایی، علاوه بر هزینه‌های مربوط به خرید و استفاده از خود محصول، می‌تواند با هزینه‌هایی برای محیط زیست و سلامتی انسان‌ها همراه باشد.

روغن ولک نیز یکی از روغن‌های گیاهی است که در کشاورزی به کار می‌رود. این روغن به دلیل داشتن خواصی مانند خواص آنتی‌اکسیدانی، ضدباکتریایی و ضدقارچی، در کنترل آفات و بیماری‌های گیاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت روغن ولک نیز بسته به میزان تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های تولید متفاوت است.

در کل، هزینه‌های مرتبط با استفاده از سموم شیمیایی و روغن‌های گیاهی در کشاورزی، متفاوت و متغیر هستند و باید با توجه به شرایط موجود در بازار و نیاز به کاربری، به صورت جداگانه سنجیده شوند. به همین دلیل، بهتر است به مشاوره کارشناسان کشاورزی و صنعتی مربوطه مراجعه کرده و نیازهای خود را با آنها مطرح کنید تا بهترین تصمیم در مورد استفاده از این محصولات را با کمترین هزینه اخذ نمایید.

عملکرد روغن های امولسیون شونده زمستانه

روغن ها حشرات را با تماس مستقیم باعث کنترل و از بین رفتن آفات می شوند. با پاشش روغن روی حشرات و لارو ها راه تنفسی حشرات و لارو ها بسته می شود. به عبارتی حشرات  و لازو ها خفه میشوند. در زمستان به علت نبود برگ روی درختان جایی برای مخفی شدن حشرات روی درختان نیست. تمام درخت و حشرات روی آن در معرض پاشش روغن امولسیون شونده ولک قرار می گیرد. بدین ترتیب کلیه حشرات روی درختان ازبین می روند.

بیشتر بدانیم  واردات اسید بوریک کیلویی ارزان

قیمت روغن ولک امولسیون شونده

قیمت روغن امولسیون شونده ولک موجود در بازار ایران از کیفیت پارافین و مواد امولسیفایر متاثر است. بوی پارافین موجود در آن تقریباً شبیه پارافین جامد یا پارافین شمع است. روغن امولسیون شونده ولک بصورت مایع غلیظ و رنگ کرم کم رنگ تا پر رنگ می باشد. در واقع روغن هایی که ته گالن ته نشین می شوند بی کیفیت و حاوی امولسیفایر مناسب نمی باشند.  روغن امولسیون شونده ولک بایستی حالتی یکدست و همزده داشته باشد.

توجه: این عامل می تواند در تشخیص روغن های بی کیفیت از با کیفیت در بازار کمک کند.

متوسط قیمت روغن امولسیون شونده ولک برای مصرف کننده تا 120 هزار تومان متغییر می باشد.

برای خرید روغن با کیفت و قیمت مناسب با شماره های موجود در صفحه تماس بگیرید.

قیمت روغن ولک ۲۰ لیتری آریا شیمی

روغن ولک یکی از محصولات مورد استفاده در کشاورزی است که برای دفع آفات گیاهان به کار می‌رود. یکی از شرکت‌هایی که روغن ولک را تولید می‌کند، شرکت آریا شیمی است.

قیمت روغن ولک 20 لیتری آریا شیمی معمولاً با توجه به بازار و شرایط فروش در بازار، متغیر است. در حال حاضر، بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت روغن ولک 20 لیتری آریا شیمی در بازار حدود ۱۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان است. این قیمت ممکن است با توجه به شرایط بازار و تغییرات نرخ ارز، متغیر باشد. همچنین باید توجه داشت که با توجه به فروشنده و شرایط خرید، قیمت ممکن است متفاوت باشد. در هر صورت، قبل از خرید روغن ولک 20 لیتری آریا شیمی، بهتر است قیمت‌ها را از چند فروشنده و مرکز توزیع مقایسه کنید تا بهترین قیمت را پیدا کنید.

5/5 – (1 امتیاز)

Originally posted 2019-12-10 10:14:32.

بیشتر بدانیم  خرید سم ایمیداکلوپراید در بازار شمال

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما